Tandkräm

- Huvudet är som en uttorkad  disktrasa, seg och oanvändbar. Mina långa armar känns som ihopdragna segaråttor som du hittar i Karamellkungens färgglada godispåse. De små vidriga och otäcka basiluskerna i min hals envisas stort med att dra en vasst rivjärn mot mina harmlösa och oskyldiga halsmandlar.

Allt det skrev jag på min So-lektion i torsdags på 1h 45min. Det var så jag kände men det hade inte ens något att göra med mitt arbete om Hinduismen, utan istället till svenskalektion därefter. Effektivt arbete?

Jag har ingen bra bild så ni får en favorit i repris :)



Nu ska jag rusa till bussen. Vi hörs & ses mina små skummbananer! <3

Kraaaaam Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0