Frukost

I skrivande stund sitter jag på nedervåningen och äter frukost. Fukttee och ceasarsallad med kyckling, Mums!
Men kanske lite underlig blandning och dessutom nu på morgonen.



Hade det inte varit för att Issa ringt mig förut hade jag aldrig orkat gå upp. Så Tack Issa!
Ska gå upp och ta mig en dusch om en liten stund :) Sen bär det av till skolan.

I eftermiddag har jag masssor med ärenden att springa, lämna in papper till en skola(som jag är sen med...), köpa lite småsaker och sola innan jag åker utomlands om ett litet tag. Kan ju inte komma dit helt kritblek, då lär jag ju bränna mig ;)

Nu närmar klockan sig halv 9 och jag börjar om en halvtimma, ska skynda mig in i duschen.

Pusshej sötnosar!

Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0