I´m still here

Jag är jätte sugen på att sätta mig i sängen med min gitarr och skriva lite musik till några tända ljus :) Men det tar emot lite att springa ner i mörkret och hämta den. Och min gamla Levin här uppe gör inget fint läte ifrån sig och skulle behöva ett gäng nya strängar. Jag ska banne med ge mig fasen på att jag ska lära mig att stämma gitarrer. Stämmapparater och jag har inte gått hand i hand så dem ska jag låta bli men att stämma till painot kan ju inte vara så värst svårt? Tror nog jag ska kunna klara det, jag har inte vågat skruva på stämskruvarna än. Det ska det bli ändring på imorgon.



Huvudet börjar kännas ganska tungt nu. Gitarrerna får vänta tills imån. Ska skissa lite i mitt block och sedan läsa. Ta hand om Er! Så hörs vi.

Puss & kraam Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0