Hemma dag

God eftermiddag, jag får erkänna att det är det. Redan!
Igår kväll var vi bara 3 pers, så det var väldigt lugnt. Kom hem redan vid 00.30. Jag hann tyvärr inte ens sägas hej till farmor som sov över. Hon sov när vi kom hem och naturligtvis åkte hon hem innan vi vaknade imorse. Ikväll stannar jag troligtvis hemma och tittar på Robinsson med familjen.

Ska ta mig en välförtjänt dusch nu. Och ett fotbad efteråt och sedan dammtorka lite på rummet. Jag ska också skriva ett brev till en viss person och öva på pianot. Skolan har trängt sig in i mitt liv igen och jag måste förståss plugga på köpet. Men det ska nog lösa sig :) Som ni hör så blir det nog en hemma-dag. Fast jag hänger gärna med ut en kortsväng i det fina vädret om någon ringer eller messar :)

Hörs om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0