Tankspridd

Jag är lite veliga idag. Nu när jag väl har tagit mig lite tid till att skriva här har jag så många olika ämnen att skriva om att jag inte vet var jag ska börja. Antingen det faktum att jag ligger mina föräldars sjukt sköna säng och så undrar jag över varför coca cola ska vara skit-brunt för och inte grönt (som drickan är naturligt)?! Eller att svininfluensan är otroligt omtalad och nämns hela tiden, jag vill ialla fall inte att grisen flyttar in hos mig.

Ska jag göra det jag måste göra?

Börja läsa min engelska bok som resten av klassen redan har komit halvvägs i, plugga på fysiken jag inte fattar och skriva klart min krönika till svenskan?
Eller ska jag göra som jag känner för?
Att plugga musikteori och läsa min bok om Robert Wells?
Eller ska jag göra som jag behöver göra?
Jag sover ju då som känt ganska dåligt, somnade en stund förut och skulle behöva sova en stund till?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0