Idol, idol, idol

Har jag nämnt att jag gillar Youtube-klipp? ^^ Eller att jag nästan blir lite småkär i Calle Kristiansson när han framför låten With a little help from my friends?
Såå bra iallfall!



Jag kan fortfarande inte släppa Mariettes super uppträdande förra veckan. Erik var också hur bra som helst förra veckan! (Som ni ser är jag fortfarande kvar i förra veckan)



Måste klämma in Calles och Mariettes duett från idag här också.




Nu befaller mig kroppen att jag ska gå och lägga mig. Det är väl bara att lyda order och hoppa i säng. Ska försöka läsa en stund. Dessutom vore det gansla skönt om jag hade lite krafter kvar tills imån. Ta hand om er där ute i höstmörkret!

Kraaaam Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0