Plugg, Plugg, Plugg!

Det känns som att det är väldigt mycket plugg just nu. Hade tyska- och svenskaprov idag. Tyskaprovet gick bra, tyckte jag iallafall, sen får jag väl se hur bra resultatet blev. Svenskan kunde väl gått bättre men är ganska så nöjd ändå.
Idag har L varit här och hjälpt mig med kemiprovet till nästa vecka. Eller, ja vi skulle ha pluggat, det gick väl sådär. Vi började prata en massa istället. Vilket innebär att jag får sitta här och anteckna och plugga för själv ^^ Tur att musiken finns ;)
Ska iväg lite senare :)

Svenska läxan ropar efter mig. Måste ha lämnat in mitt arbete senast imån...... Som för övrigt ligger på min hotmail. Det är klart att det ska vara överbelastat på hotmailen just nu. Får ta tag i kemiprovet en stund istället.
Ha de så bra!
Puss & kraam Eliza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0