Förändringar

Ja, ni ser ju. Det blev allt en förändring, även om jag inte är riktigt klar än. Ska ändra på en några färger till och ta ta bort eller åtminstone ändra på de svarta fula strecken. Och en ny header står med på listan också, jag ska försöka få ihop en i Photoshop om mitt tålammod räcker nån eftermidag ;)

Idag har jag som ni kanske förstår inte gjort så mkt. Sovit, läst och suttit vid datorn.

Igår var vi och hälsade på gammelmormor på äldreboendet som hon inte ska vara på så länge till. HOn var väldigt glad över det. 2 Veckor räcker för hennes del.



Gammelmormor bjöd på kaffe som vanligt. Jag fick tee.



Jag :)

Ska hjälpa mamma ställa upp några kartonger med julsaker på vinden nu.

Hörs Puss Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0