Twilight

Hejhej på Er!
Jag tänkte svara på Alexandras fråga så jag kan likaväl skriva lite om det här för er alla istället.
Jag har fått böckerna Om jag kunde drömma (Twilight) och När jag hör din röst (fortsättningen) av en kompis. De är hur bra som helst! Läste ut varje bok på några dagar och är nu ute efter Ljudet av ditt hjärta (tredje boken) som inte finns tillgänglig på bibblan i och med att det är så många som har bokat den den i förväg. Som tur är så ska jag få låna boken av en kompis när skolan börjar igen. Jag är jätte nyfiken på vad som kommer att hända !!!

Den 30 december fick jag min födelsedagspresent av Ha. Vi var på Twilight filmen. Den hur bra som helst!  Eller vad tycker ni?
Synd bara att de inte hade tagit med bland annat den delen då de tog blodprov, det hade varit riktigt roligt ;)




Twilight

Gå på den!

Kommentarer
Postat av: Zusanna

Åhh, eller hur!! Twilight is the shit of all shits!! ^^

2009-01-06 @ 17:25:38
URL: http://zusannas.blogg.se/
Postat av: alexandra

oh ja filmen är asbra men jag har inte läst böckerna jag ska låna dem av en kompis tänkte jag

2009-01-07 @ 01:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0