Sjungsugen just nu?

Okej, jag hann inte bli klar med alla bilder, de ligger på mitt usb-minne just nu. Min kusin ville ha massa andra bilder och jag har gjort en del andra saker. Men inte ett bland de viktigaste sakerna, läxorna -.- Måste verkligen ta itu med dom snart. De samlar sig bara på hög annars.

Har inget speciellt att skriva om.
Blir du lite sjungsugen bara sådär ibland? Gå in på Karaokeparty och sjung för fulla muggar! Tryck på låtar allra längst upp så är det flera sidor med massor av låtar. Jag sjöng där ibland från min gamla datorn men nu, nja, det är helt okej iaf :)

Sov så gott. Jag ska plugga lite innan jag går och lägger

Natti Natii

Kommentarer
Postat av: Zusanna

du, gå in på din blogg en gång. Ser du att det är en ruta där det stå "om Eliza" som är lite mitt i vägen?

2009-01-13 @ 15:38:34
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0