My 2008 in a while

Jag hade tänkt berätta lite om hur mitt 2008 var. Men det kommer om en stund. Jag alla mina bilder sen dess på min gamla dator och det tar ett tag att gå igenom en del bilder och sen föra över dem till ett usb ;) Men det kommer :)

Idag var det skola igen. Den nya människan (vi har fått en ny lärare) var helt okej. Vad hade jag förväntat mig? JO, men hon verkar ganska schysst.
Jag var lite flumm flumm idag. Ha och Ti fick för sej att kittla mig..... Inte så smart gjort, det ringer säkert än i deras öron än, HAHA <3


Har inga bilder så jag lägger upp Agnes Carlsson - Release Me


Agnes är bra och låten är hur bra som helst men jag tycker att hon skulle ta i lite mer i musikvideon?! Det hade kunnat bli mkt mer uttrycksfullt om hon gjort det. Tycker jag iaf. :)

Puss o hej så länge
Ska måla naglarna och fixa bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0