Eran tur att hjälpa till

Internet har inte funkat och om det har gjort det så har det gått otroligt segt..... Ska snart skriva lite igen, men framförallt ska jag göra om designen. Ni ser ju själva hur hemsk den är! Så om jag bara har lite tålamod så ska jag nog lyckas göra nånting vettigt av det hela.

Ge förslag på vad ni vill.

  • Vilka färger, former och storlekar ska det vara på designen? (Vad passar mig?)
  • Borde jag skriva mer eller mindre om något i bloggen, vad i så fall? (Mitt liv/ vardag, konstiga saker som händer just mig, mode, musik, aktuella saker, kändisar jag ser/träffar?)
  • Ska jag lägga upp fler eller mindre youtube-klipp? (Vad ska de handla om? Musik, photoshop, mode?)
  • Borde jag ladda upp fler bilder?
  • Vad för bilder? (Bilder på mig själv, vad jag gör på dagarna, vänner, mode, kändisar, natur/stadsbilder)
  • Ska jag uppdatera fortfare? (Hur ofta?)
  • Borde jag svara på er kommentarer? (Var någonstans?)
  • Borde jag kommentera era bloggar bättre?
  • Har ni något annat förslag på vad jag kan göra bättre eller ändra på? Skriv!

    Det vore till jätte stor hjälp om ni kunde svara på några frågor åtminstone. Jag har en liten plan på hur allt ska gå till men jag behöver eran hjälp först. Så skriva!

    Tack!

Kommentarer
Postat av: Zusanna

1. hmn, jag hade tänkt skriva rosa och/eller blå passar deej, och nu har du ju det =)

btw, ska länkarna i menyn vara vita? det är svårt att läsa..

du kanske kunde ha lite större text i inläggen? men det är inget måste eller nått ; )



2. hmn, jag tycker du kan skriva varierat av det du räknade upp. Om när du träffade kändisar och sånt är alltid populärt (hos meej iaf) !



3. nja, det är lagom mycket youtube tycker jag. variera deej här med, det kan var om alla de sakerna du räknade upp



4. det är lagom med bilder som du har nu. Men bilder är alltid kul, kom ihåg det =)



5. bilder som du gillar!



6. hmn, du har ju börjat uppdatera mycket mer nu, och det är jättebra! Det är typ lagom som du gör nu, 2-4/dag. När du hinner med. Annars räcker ju ett om dan. Eller minder om du har fullt upp. Det får ju du bestämma.



7. jaa, svara på komentarerna!

om det är nån som har blogg, gå då in i dens blogg och svara på dens senaste inlägg, med en komentar, dr du skriver typ;

sv; nä, jag håller inte med deej...



om den inte har blogg, gör då en komentar i din egna blogg, till just det inlägget den komenterade, där du skriver typ

Svar till Zusanna:

blblabla...



eller nått, gör som du vill!



8. Jaa! Haha, eller gör som du vill, komentera när du tycker nått är interessant eller så. Var inte rädd för att komentera för mycket.



9. Hmn, inte vad jag kommer på nu. Eller ju, från förstasidan har du tagit bort "om Eliza"-saken, men på de andra sidorna, typ när man ska komentera, är det en sån stor ruta ivägen (kolla själv!) Den kan du la ta bort..?

o länkarna i menyn i nån annan färg än vit...



kraam!

2009-01-13 @ 18:14:11
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback