CSI och mardröm?

Igår åt vi sallad, Mums!
Mamma la på lite för mkt kyckling men annars var det jätte gott.



Jag släckte lampan vid 12 igår natt i ett försök att vända tillbaka dygnet. Vid halv 4 vaknade jag av en mardröm men insåg att jag itne ville somna om när märkte att jag komm tillbaka till samma ställe och dröm igen. Så jag tände lampan, satte på musik i hörrlurarna på mobilen, var på toa och läste sedan lite i min bok. (Kom ihåg att farmor låg jämte mig + att   hon pratade i sömnen). Efter en stund slog det mig att vi hade sett på CSI samma kväll men kunde jag har drömt mardröm bara för att vi sett på det? SCI kan vara ganska kul ibland faktiskt.... Jag såg ju faktiskt flera avsnitt av det i somras. Jag fattar inte det?!
Till slut blev klockan 6 på morgonen och jag insåg att jag fastnat i boken ett bra tag, farmor vaknade och började prata med mig.  Vi babblade säkert i 30 min, sen bestämde vi oss för att sova en stund till.
Så trött är jag faktiskt inte trotts att jag itne sov så länge i natt.


  
Tyvärr så är det ju skola imån igen (Suck) Jag hade gärna varit ledig en vecka till och hunnit återhämta mig lite till. Och på köpet så har vi skridskor direkt på morgonen imån. Jag ska åka med ett nyss ny läkta finger.(Se bilderna ovan) Ska vi slå vad om att jag kommer att ramla, slå i fingret och hamna på sjukan i flera timmar igen?!
Nehe ni, jag borde stänga av datorn ganska snart och försöka att inte läsa allt för länge.... Önska mig lycka till! ;)
Måste ju ha lite energi imån.

God natt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0