Photos

Det var värst vad det ska ta långt tid att göra allt på bloggen. Det verkar va lite överbelastat eller så är det bara min dator som inte är riktigt samarbetsvillig. Jag kan i vilket fall som helst inte se min statestik från idag.
Jag har stått och frusit vid en skridsko bana några timmar idag. Otroligt kallt! Brrrr!
Jag har ju dragit på mig en förkylning också. Super härligt!

Vilken bild tycker ni mest om? 





Jobbade lite i Photoshop förut.
Nu skriker min kropp lägg dags. Det är ju ändå skola imån så det är lika bra att jag förösker gå och lägga mig i tid iallafall.

Kommentarer
Postat av: Zusanna

hmn, jag tycker första =)

2009-02-19 @ 16:33:47
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0