Bak och slit! :)

Hej mina små söta skummtomtar!
Varning för missbruk på det ordet nu. Jag har dagligen använt det så ofta i skolan att folk börjar kalla mig stor tomte och skum tomte. Ja, det är bara några av mina såkallade smeknamn.

Julafton kryper allt närmare och närmare. Jag och julklappar har aldrig gått hand i hand och tidsoptimist är jag enda ut i fingerspetsarna på köpet. Med andra ord så förstår ni hur bra det har gått även iår. Det är så himla mycket kring jul. Både mamma och jag fyller år och så är det julafton. Nu tänker ni säkert att det är världens stress här hemma när vi dessutom är här hemma på julafton. Men det är inte så farligt faktiskt, mamma har redan rullat köttbullarna och fryst in dem och gjorde chokladbollar i måndags som ligger i frysen. 

Ingredienser :)



Kaffe över hela bordet ;)

Nu ska jag ner och öva på min pianolåt tills imån, fixa lite annan julmat och frysa in och sedan läsa ut min bok MVG i allt!

Ses och hörs kanske ikväll! :)
Kraaam Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0