Photoshop



Jag höll på att redigera en bild på mig ifrån öland då jag åkte slänggunga och höll ut armen (sådär lite snyggt ni vet). Jag fixade lite mer skärpa i bilden, tog bort svarta ringar under ögonen, tog bort något fult märke här och var, gjorde den svartvit och ja, lite allt möjligt. Så efter en halvtimmes jobb tänker jag "Ne, nu får det räcka för idag, fortsätter imorgon, ska bara radera det sista lagret som inte blev så bra". Poff! Hela mitt (ursäkta språket) j*kla jobb försvann, allt var i onödan! Jag som vart så himla nöjd!
Anledningen till att jag ens började redigera bilden var för att farmor vill ha den utskriven och inramad hemma. Så jag tänkte att jag fixar till den lite och gör den svart-vit så kan vi skriva ut den någon dag. Vi får väl se om jag orkar ta tag i det imorgon igen.
Det är ju skola som vanligt imorgon, ska också in till stan och fixa några böcker och en loggkalender. Och så måste jag ta reda på när mina Piano-lektioner börjar igen, borde ju vara nu i vevan med att skolan har börjat.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0