Live to win - låtarna som skrev mitt liv

Jag längtar så sjukt mycket till Andreas Carlssons bok Live to win - låtarna som skrev mitt liv kommer ut i september någon gång. Han verkar ha skrivit mycket spännande, både om sig själv och hur andra ska lyckas.
Klicka på bilden för länk.






Själv har jag en hel del gamla minnen till hans låtar: (bl a)

NSYNC - Bye, Bye, Bye

Britney Spears - Born to make you happy

Backstreet boys - As long as you love me

Celine Dion - Thats the way it is

 Celine Dion - I´m alive

Westlife - When you´re looking like that

Clay Aiken - Invisible


Det är bara några låtar som har betytt väldigt mycket för mig. Jag kan minnas tillbaka....

Ska nanna kudden nu. Ska allt försöka vända tillbala dygnet trotts att det blev totalt misslyckat imorse. Sov till 12.45.

Sov så gott. Puss Eliza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0