Jag vill, jag vill!


Okej, jag är orolig. Jag vill fortfarande, jag vill verkligen behålla det men håller på att tappa, några säger:
"Hade vetat, hade anat, att livet har så mkt mer att ge"  De vill säga det till mig om fel sak. ´Jag vill höra att livet har mer att ge när vingar inte lyfter med andra saker.
Vissa säger att det går över med tiden.
"Ett enda andetag är tung nog när man tvivlar" tänker jag.

"Jag är stolt jag är stark jag ser
Jag vet det kommer mer...."       .....
Om jag inte tappar det. Jag vill fortsätta att tro på det.

Hoppet finns där men känslan håller på att rinna ut i sanden.

"För den som älskar
Lever hoppet alltid kvar"       
Jag hoppas!

"För den som älskar
Kommer hoppet på nytt
En längtan kommer växa"       
Vad kommer efter längtan?



Sånna här tankar snurrar det i mitt huvud ibland. Men detta är så mkt större.
Jag håller tummarna för att det kommer att fortsätta vara en del av mig!

Kanske lite annorlunda inlägg men var tvungen att skriva av mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0