Fest

Igår på kvällen var mina föräldrar i väg så då passade Ma på att bjuda hit massa folk som inte kom. Tur! Jag hade ju inte direkt släppt in dem men ändå. Så vi blev bara 4 pers. M, Ha, Ma och jag. (förkortningar på namn)
Ha hade sprayat håret ljusblått i topparna. Fin fint.
Vi drack mest cola och sjöng karaoke.

Tyvärr var det inga snygga killar som var här ^^ M räknas inte han har redan flickvän.



Ja, vad har jag gjort idag? Varit hos gammelmormor och käkat bullar.
Min morbror beställde pizza till oss alla när vi kom hem. Onyttigt, onyttigt jag vet! Men jag stod faktiskt över läsken.
Pratat med Hi, Em, Al o El en del idag. Puss på er alla. Saknar Er! <3
Sen så hängde hela familjen med när pappa sprang förut. Jätte härligt med en cykeltur faktiskt. (mitt missbruk av ordet faktiskt)

Nu är det dags för mig att borsta tänderna och så vidare. Hörrs imån!

                              Puss & kram       
                                                         Eliza                 

Kommentarer
Postat av: Zusanna

jag är stolt över att du klarade det där med läsken :D

(även om pizzan med hade vatt ännu bättre)

2008-09-29 @ 17:50:10
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0