Normal skoldag

Försov mig 1 h imorse. Tog inte lika långt tid på mig som jag brukar så jag hann duscha och fixa mig. Mina nycklar var borta när jag skulle gå så jag har faktistk (missbruk) klarat mig hela dagen utan en del böcker. Tack till Av som lät mig hänga mina saker i hennes skåp <3

Jaha, Dagens lektioner

Matte:  Vi hade Jo isället, het okej lektion iaf. Hi, Av o jag pratade alldeles för mkt, jag och Hi har alltid pratat för mkt på mattelektioner ^^
No: Slapp det, vi behövde bara skriva på närvaraolista
Bild: Mkt kul! Vi gör några salgs varelser av hönsnät och papper. Ha var inte i skolan idag så jag fick jobba själv men det gick jätte bra ändå. Jag älskar bild alltså!

Luch: Frukostkorv med potatis, trodde det var någon sorts soppa också som sedan visade sig vara sås.  Så kan det gå xD
Vi diskuterade hur vida jag var lång eller inte. De andra tycker att jag är lång och jag tycker jag är kort, eller jag vill bli lite längre kanske ^^ (är nu 178cm)

So: Vi snackade om körtkort och vägmärken osv
Engelska: Lite långtråkigt men ganska kort lektion så det var inte så farligt.

Ganska kort skoldag.

Ska återgå till min städning nu. Vi ska nämligen sätta upp min gardinstång här sen.


Kommentarer
Postat av: Zusanna

om man säjjer så här: det är bara dom skumma som inte gillar bild..! (och jag räknas absolut INTE till skum : ])

o sen tycker jag visst att du är lång asså. Tillräckligt (mkt länge än meej..!)

2008-09-29 @ 17:48:33
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0