Svensktoppen

Svensktoppen:

1. (1) Sanna Nielsen: "Empty room"


2. (2) BAO med Helen Sjöholm: "Du är min man"


3. (4) Takida: "Curly Sue"


4. (5) Lars Winnerbäck & Miss Li: "Om du lämnade mig nu"


5. (3) Brolle: "Det är hon"


6. (6) BAO med Helen Sjöholm & Tommy Körberg: "Nu mår jag mycket bättre"


7. (8) Amanda Jenssen: "Amarula tree"


8. (9) Lasse Stefanz: "Hemmahamn"


9. (ny) Agnes: "On and on"


10. (7) BWO: "The bells of freedom"



Hon ligger fortfarande 1:a Sanna! <3

Vackert! <3

Kolla va snyggt det är att vara lång! Haha, ;)
Vi ska de dessutom spela den på keyboarden imån.

Var tvungen att göra en paus från städandet lite snabbt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ihh älskar låten med Sanna:D, speciellt videon:),,,, hehe Lasse Stefanz HAHA

2008-09-30 @ 22:15:05
Postat av: Anonym

Ihh älskar låten med Sanna:D, speciellt videon:),,,, hehe Lasse Stefanz HAHA

2008-09-30 @ 22:16:27
Postat av: Zusanna

jag kan den på fiol.. :]

2008-10-01 @ 16:08:44
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0