Stockholm here i come

Heej heej bloggen!

Nu sitter jag är i Stockholm, vår egna huvudstad. Näsan rinner och hostan blir allt värre. V väntar på att få sitta vid datorn medans jag segar här och kände mig tuvngen att skriva ett kort inlägg.

Skolan idag var lite annorlunda kan man väl kanske säga. På idrotten skulle jag springa sånt där test som alla andra redan gjort i veckan då jag var sjuk. Vet inte vad det var för fel med mig, men jag gick nästan hela varvet, höll på att bryta ihop, självförttroendet var på botten. Tittade inte ens vilken tid jag fick, G sa bara att det var sämre än förra året, sen stack jag och duschade innan de andra.
Till råga på allt när jag öppnade mitt skåp höll jag på att tappa hakan när jag spg var som låg där! Skrek nästan rakt ut men lyckkades häjda mig. Där låg det en kondom!!!! Fattar ni???? jag är helt allvarlig, (okej den var inte använd, såklart, men ändå!!!) Förstod direkt at det var M o J som hade gjort det.
Så super snälla Ha lät mig lägga båda min idrottsväska, skol väska och jacka i hennes skåp. TACK!!! 

När vi väl fick tag i M o J var de körda, efter att de gått in i deras klassrum tvingade vi dem at komma ut och hämta den. Sen fick de skrubba med en pappersbit. Ska be dem skrubba med tras imån.
FAN för Er!!!!!!!


Aja var bara tvungen att skriva av mig lite ^^
Förlåt om ni får stå ut med mitt konstiga snack.
Skriver om lite mer normala saker sen när jag komit hem igen på mpndag.

Bye bye bloggen

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAHAHAHA förlåt men jag hade ju skrattat på mig om det legat en kondom i mitt skåp HAHaHAHAHAHAHAHAHAAASG

2008-09-12 @ 22:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0