R.I.P

I just detta inlägg känner jag inte för att babbla om masa annat utan går direkt på sak.

Bilden - Två gamla systrar står armkrok med varndra i trappan, den ena systern håller i räcket, på varsin arm har de en väska i liknande model. Båda två lika långa, den ena har lite mer vitt-grått hår och den andra lite mer brun-grått hår. Som alltid är de lika glada med ett leende på läpparna, solen skiner, det pratas i bakgrunden, någon skrattar. Alla var samlade. Systrarna träffades igen efter ett tag sen de senast sågs. 
Annars var det telefonen - ett osynligt snöre - som höll deras kontakten vid liv.
Nu är det ena snöret avklippt och kan aldrig mer nås.

Bilden
för 4 år sen är nog den bästa och finaste bilden på dem.

- Min gammelmormors syster gick bort i morse.


Shirley Clamp - Jag fick låna en ängel


Tror bara jag hälsade lite snabbt på min gammelmormors syster när hon var här på min gammelmormors 90-års kalas för 2 veckor sen. Ångra nästan lite att jag inte sa så mkt mer....


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: victoria

eliza, jag är verkligen ledsen för din skull! :( <3

2008-09-21 @ 21:00:20
URL: http://viky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0