Hallelujah

Hejsvejs bloggen!

Har haft studiedag idag och latat mig mest. Har sjungit en del karaoke idag också. Vet att jag nästan är totalt tondöv men musiken betyder ändå väldigt mkt för mig så jag har gjort mitt bästa. Det gick väl sådär.
Min lillebrorsa sjöng också en del låtar och han som inte ens kan läsa eller sjunga texten ordentligt fick bättre resultat än mig, Har gått och jämrat mig över det ett tag tills....
Jag sjöng låten "Hallelujah"  och slog brorsan med typ 150 poäng!




Amanda Jensen - Hallelujah


Ne nu ska jag gå och lägga mig. Ska ju åka iväg imån. Ni får hörs vad jag har gjort när jag kommer hem på fredag kväll.

Kraam på er så länge

Kommentarer
Postat av: Zusanna

så grym!!! <3

2008-09-26 @ 18:13:47
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0