Fortfarande sjukling

God dagens gott folk!
(mitt dagliga missbruk av gott folk)


Som sjukling:
Halsont, näsan rinner, dricker varmt, stannar hemma, tråkar, läxläsning, bloggande osv...
Slipper denna långa skoldag. Skulle ha gått till halv 4 idag.

Fick lite besök av mina kära vänner idag, M o J kom förbi i ca 10 min och tittade in under lunchrasten.
Igår kom alla tjejer ur klassen hit och tittade förbi dom också och L-gänget hälsade till mig.
Stort tack till Er allihop! Puss på Er <3

Måste skriva ett stort Krya på er till Isabell och Hillevi som har varit sjuka hela veckan.

Tror det var förra veckan som jag och Isabell var på stan :) Köpte inget men funderade på det. (Fler bilder kommer)


198 :- från H&M


Se till att håll Er friska och krya!

Puss & kram
           Eran Eliza

Kommentarer
Postat av: Kuro

Meh ska du va sjuk me nu. Krya på dig ^^

2008-09-10 @ 19:43:10
Postat av: Isabell

Heeej, du får ocå krya på dej.. Föressten snyg Tröja<33 Kram

2008-09-10 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0