ett inlägg från Isabell

Heej bloggen!

Ja som ni vet så är jag med Elzia Och jag är väldigt sressad.

| Så mkt skrev Isabell karamell. Hon var stressad över att hon måste ha läst till en viss sida i nån gammal bok till svenskan imån och hade 70 sidor kvar.



(På tal om alla mina bilder som jag har tagit själv och ladar upp så är det förbjudet att kopiera dem eller att använda dem i både privat bruk och i andra sammanhang. Fråga om det är så att ni vill ha någon först!
Om det är så att jag laddar upp bilder som jag inte tagit själv frågar jag först och/eller skriver vem som tagit bild och/eller länk) Ville bara att ni skulle veta det.


Tyvärr gick jag ingen lång runda igår. Ska se om jag hinner göra det efter att jag gjort läxorna. Sen så måste jag ju se på Idol ikväll, missa inte det!

Läx-time för mig. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0