Boys

HAHAHA! Jag älskar att prata om killar. Det är så himla kul, man kan prata i timtal om dom. Man har både den ena och den andra historian om nåt dumt som har hänt.
 
Jag har faktiskt en: En av mina två kompisar var ihop med en kille i klassen för några år sen. Så gick vi alla fyra (mina två kompisar, killen och jag) hem till mig för att vara där en stund. Och såklart så skulle mamma vara hemma. Så vi bestämde för att gömma den här stackars killen i källaren. Så vi gick in med honom genom källardörren och gömde honom bakom trappan nere i källan. Sen stack vi upp och satte oss och åt vi 3 tjejer. Varav mamma kommer in i matrummet och säger: "Ska inte killen nere i källaren ha nåt att äta?" Så knäckta! HAHAH! Så himla knäckta asså! 

Eller typ lägret: Vad menar ni med att hångla?

Ni ska få höra mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0