Killing me softly

Till att börja med så tänkte jag bara berätta att datorn strulade lite igår kväll så det blev tyvär inget inlägg.

Skolan idag var helt okej. 
 

  • Matte:  va jätte kul idag! Jag som måste ligga ett helt kapitel före alla andra redan nästa fredag (pga att jag ska vara ledig som sagt). Idag gick matten för en gångs skull väldigt bra. Ha klagade över att de svåra talen i den svåra matteboken var för lätta. HAha, vår mattelärare ba: du kan göra ett papper istället och sen babbla han på om massa konstigt. Och sen ba: Vi kan göra teater! Det tyckte jag lät som en sper bra idé! Teater på Mattelektionen! (med matte försåss men ändå^^)

     
  • No: Vi fick tillbaka våra prov idag, jag fick VG. Helt okej iaf.

Ja, det var lite som hände idag. Igår spelade jag och Isabell keyboard. Först när vi kom ner i källaren där vi spelar var det en stund kvar tills vi skulle börja så vi satte oss ner och vänta lite och jag spelade lite musik på mobilen. Så gick vår gamla syslöjdslärare förbi och sa: "Är ni musikstuderande?"  "Ja" sa jag bara lite kort. Tror inte hon kände igen oss längre xD
Det gick iaf bra att spela keyboard :). 
Jo, föresten något som var kul idag var 
 

  • Musiken: Vi spelar ju keyboard där ( vilket sammmaträffande). Li och jag satte oss i det lilla rummet och spelade själva. Vi tänkte att vi kunde öva på "MVG låten" tillsammans, den låten var faktiskt enklare än "VG låten" xD. Men M o J J kom in och störde en stund och lyssnade när jag spelade. Sen kom Ha in och bara satt och latade sig. Hon klarade tydligen inte ens av "G låten".
    Alla andra ska redovisa sin låt veckan efter lovet (om 3 veckor) jag som inte är här då ska spela "Killing me softly" redan nästa vecka, men det ska nog gå bra för jag fick med mig noterna hem.

Killing me softly - Fugees




Nu har jag MASSOR att plugga! Fick en engelska bok igår jag ska läsa och massor med saker till svenskan (ibland suger dte att man ska åka iväg) ;)

Hörs ikväll!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0