Mina tanlar

Okej, det var ett tag sen jag skrev nu. Tänkte gå in och kommentera några bloggar men gissa vad?
Tror ni inte det där jäkla blockerings programmet dyker upp och blockar as många bloggar!
Sak samma som jag brukar säga, nu glömmer vi det och pratar om nåt annat, jag gör nåt åt det sen.

Tänkte klämma in lite av mina egna tankar i inlägget också, vilket gör att de alltid blir så konstiga, men jag behöver skriva av mig lite som vanligt.


"Jag vill kunna skriva en diktbok om gladhet, lyckligt folk på annat sätt än krälek, vänskap och så mkt mer


Jag vill kunna göra så att alla mår bra, få ett litet barn att le, att skratta, att må bra"

Alla har problem ibland men att det ska va så himla svårt att lösa dem ibland? Har inte pallat att göra något åt det, idag vet jag inte vad det var med mig, kanske kanske kan det lösa sig ändå(troligtvis inte), hoppas får man alltid.

Imån är det skola igen så det är bäst att jag går och lägga mig nu. Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0