Ljus

"En annan dag är du så trött att du inte vet om det var superlimet som brast längst ner eller om det bara var en liten repa på muren?      

Svaret är inte om någon har svaret på frågan. Utan frågan är hur gör du för att rätta till muren?"


Jag skrev det i inlägget "Lärvärt"  förra helgen vill ni veta vad? Man kan inte blunda och tro att ens problem ska försvinna, det gör bara saken värre!
Även om man inte från början visste vad som skulle hända så måste man göra nåt åt det förr eller senare.
Problem försvinner inte bara sådär, lika lite som att jag skulle älska spindlar.





Vill ni veta en sak? Jag börjar gråta om jag tittar för länge på levande ljus. Men det finns inget mysigare än att sitta och titta på stearinljus en mörk höstkväll. Det är nåt magiskt med den lilla lågan som kan lysa upp ett helt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0