Shirley i MF 2009!!!!

 SHIRLEY KANSKE SKA VARA MED I MF 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja som ni då säkert ser så ska min stora idol och förebild Shirley Clamp vara med i Melodifestivalen 2009 med låten "Med hjärtat fyllt av ljus".  OBS! Det kanske inte är riktigt säkert än. Men det verkar så iaf. Ska inte säga för mkt innan jag vet helt säkert men som det ser ut just nu så ska hon vara med.
Ni kan läsa mer om de andra (troligtvis) artisterna också på den här sidan. Ungefär i mitten på sidan står det om låten Shirley ska framföra.  Vem tror ni är nyfiken???

Shirleys tidigare deltaganden:

Att Älska Dig 2005



Min Kärlek 2004



Mr Memory 2003



Sen så har hon ju körat och lite sånt också men det kan jag ladda upp en annan dag. Jag hinner inte skriva så jätte mkt mer just nu. Måste ju få sova några timmar också innan jag måste till skolan igen. Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Zusanna

Jag hade inte en aning om att hon hade sjungit Mr Memory .. haha ^^ Jag har aldrig hört den låten .

2008-10-16 @ 15:51:24
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0