Saknad!

Det stavas saknad! Shirley! Shirley! Shirley! va jag saknar dej!


47 Dagar kvar! <3


Visst är bilden jätte fin??

Det var så himla länge sen jag träffa Shirley nu! Har ju en del gamla fina minnen iaf. En lite typisk sak mig:

28 Oktober 2008
Vi ska ta kort

Shirley tittar upp på mig: Hur lång e du?
Jag: 178cm
Shirley böjer huvet överdrivet bakåt och tittar upp på mig:  OJ! Va lång du e!! (Shirley leer glatt)
Jag: "Knäpp tyst"

Shirley snabbt när jag bli tyst: Men det är jätte bra att va lång! (Världens smile och blickar lite)

HAHA! Så gullig är hon asså! Hon blev nog lite orolig att jag inte förstod att hon skämtade. Det gjorde jag såklart, bara det att jag är så himla blyg!
Jag lovar mig själv varje gång att prata lite mer!
Shirley har till och med försökt få mig att prata! Ganska misslyckat dock ^^

Måste prata mer när vi kommer till båstad i jul! Jag vågade ju trots allt prata med Sonja i somras de 2 gånger vi träffades utan problem, då var det kanske till och med så att jag pratade mer än henne. Jag vet inte men kanske är för att det inte är Shirley liksom, äh jag vet inte.
Jag är ju annars en väldig pratkvarn enligt mina vänner


Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahaha, jag tyckte först att det stod att att du pratade med än Shirley hahahah, men det finns nog ingen som kan prata mer än hennexD

2008-10-13 @ 22:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0