Plugg Plugg Plugg

Mamma rullade upp mitt hår på sånna där spolar för en stund sen. Hoppas på fin lockar ikväll. Em och Fa ska ju ha fest ikväll. Bara 2 timmar kvar snart och jag vet inte ens vad jag ska ha på mig, typiskt mig.

Jag pallar verkligen inte att plugga, borde egentligen göra det, eftersom att jag ska vara ledig från skolan i 2 veckor snart. Men det är hur surt som helst att plugga!

Asså:

  • Matte - göra klart nästa kapitel
  • Biologi - läsa nåt
  • Fysik - läsa nåt
  • So - massa uppsattser
  • Bild - glömt fråga
  • Engelska - Läsa bok, skriva en del och plugga till prov
  • Livkunskap - glömt fråga
  • Sljöd - Vad kan jag göra?
  • Svenska - ska få, typ noveller och massor
  • Tyska - läsa bok (hittar ingen-.-)
  • Kemi - Läsa någor sidor i boken och plugga till provet
  • Idrott - frågade aldrig om jag behövde göra nåt
  • Musik - Glömt fråga
  • Teknik - Fanns inte så mkt jag kunde göra, jobba ikapp efteråt´
  • Hemkunskap - Läsa i boken

Detta är då allt jag måste jobba ikapp utöver alla andra läxor och prov. Som ni då ser så har jag inte gjort nåt av detta! Och jag har bara 2 veckor på mig. Lite PANIK bara



Gammal bok... (hitta ingen rolig bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0