Utkast: Jag vet ...

Jag vet att det är ganska dåligt uppdaterat men det har hänt så mkt sen jag skrev sist

  • Torsdags: Var i väg med Isabell Emelie och Fanny
  • Fredags: Solade med Ha, var på bio, kom hem sent
  • Lördags: Var på julkonsert, träffade Shirley, Sonja och Sanna med Anna, Ellen, Sofia och Alexandra
  • Söndags: Konfa och så himla trött! (kom hem tidigt på morgonen samma dag)
  • Mådags: Ha var här om jag minns rätt
  • Tisdag: Keyboard med Isabell och plugga till prov
  • Onsdags: Var på stan och tittade på julklappar och köpte några, var på Isabells och Emelies med deras klass julkonsert
  • Idag: Spelat lite keyboard :) Pluggat till prov och ska kanske iväg med Isabell ikväll


 

Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, Ska se om jag hittar nåt intressant att skriva om sen.
Vad vill ni läsa? :)

Kommentarer
Postat av: Zusanna

Vilken bio vare' ??

2008-12-05 @ 18:50:09
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0