Stukade fingrar

Ja som ni då förstår så började jag dagen med att stuka fingrarna på idrotten när vi spelade handboll. 
Långfingret var riktigt scary, det hade svullnat ganska mycket. Jag fick inte tag i skolsyster så jag och Hi stack ner till skolsyster på mellanstadiet när jag skulle hämta brorsan på småskolan. Hon la bandage runt det och tyckte att jag skulle ringa till vårdcentralen imån så att de får titta på det.
Får hoppas att det inte är så farligt och att Ha vill hänga med mig dit.




Inte världens snyggaste bild men den är tagen med mobilen ^^


Snart nanna dags för mig. Ta hand om er och stuka inget!

Puss & kram Eliza

Kommentarer
Postat av: Zusanna

Åh stackars deej =/ Måste göra ont!!

Handboll e fraligt. Min kompis stukade lillfingret när vi spelade i skolan ^^

2008-12-11 @ 15:52:12
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0