Ljudet av ditt hjärta

Det har varit en fin fin dag idag :)
Min morbror blev klar med julskinkan för en halvtimma sen (kl halv 2 på natta). Tro det eller ej men kan kokade den i cola. Den ska tydligen bli mkt saftigare då och jag kan stämma in på det, den blev jätte god.

Ja, och min nya dator funkar som den ska. Den har stått på ganska länge där emot så jag sak stänga av den om en liten stund.

Jag har läst ut Twilight 2 nu också och vill läsa 3:an, Ljudet av ditt hjärta heter den. Nån som möjligtvis har den och vill låna den till mig? (aa) Jag fyller ju trotts allt år eller gjorde det igår..... Börjar bli lite desperat <33 ;)

Ska ta och sova nu. Lär ju vara sådär lagom trött imån när tomten kommer.

GOG JUL! :D <3

Elizan

Kommentarer
Postat av: Zusanna

Åhh... Om du vill låna den på engelska så har jag den .. (A)

2008-12-24 @ 23:07:43
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0