Kevin Idol 2008!

God morgon!
Jag sitter fortfarande här i mjukisbyxor och segar lite, Men jag har duschat. Det gick ganska bra trotts att jag hade en plastpåse runt ena handen. Så jätte farligt är det faktiskt inte att ha brutit fingret, som alla tror.

Idag vär det då Lucia. Jag tittade på mina vänner som hade det i skolan igår.
När jag kom fram till Aulan fick jag veta att Av letade efter mig men fick inte tag i mig. Efetr lucian när vi satt i ett klassrum kom Av in och avbröt allt och ville prata med mig, men fick allt gå ut och vänta. Sen kom Ha in och ville prata med mig, men fick allt vänta. När vår mentar pratat klart fick jag äntligen gå ut ur klassrummet till de andra. Där stod Av, Ha och Je. De var helt upphispade. Vi tog lite fina kort på varandra, dom i fina lucia kläder och jag i tråkiga vanliga.

Hemkunskapen har nog aldrig varit så rolig som igår. Efter att ha städat, vilket inte var så kul. Så skulle vi provsmaka på ostar. Det måste ha varit något i de där ostarna. Först började Hi skratta så att hon inte fick luft medans vi andra tittade på och små skrattade vi också.
Sen var det min tur. Jag börja skratta åt en jätte dum sak som bara jag såg. Jag skrattade tills tårarna kom. Andra gången såg också Av och Ha vad jag skrattade åt, de fick världens skrattanfall de också. Ha hade dricka i munnen (tro mej det var inte smart)



Kevin vann idol igår! Jag tyckte faktiskt att både Alice och Kevin var lika bra.







Nu ska jag och Isabell till konfan om en stund :)


Ta hand om er och bryt inga fingrar ;)
Puss & kram
                          Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0