Födelsedagsbarn

Hejhej på er!

Jag sitter vid min nya Laptop som jag fick i födelsedagspresent idag. Imorse kom familjen in och sjöng för mig som vanligt. Med sig hade de ett brev och lite frukost xD Mitt packet hade inte kommit än. Så pappa var och hämtade det på nån fabrik här i närheten förut. Såhör sitter jag med en splitter ny Laptop! :)

Ikväll kommer min morbror med halva familjen och stannar till Juldagen tror jag. Innan de kommer ska mamma och jag hälsa på stackars gammelmormor som ligger på sjukan. Hon ramlade på torget förra veckan, och kunde inte komma i söndags när vi firade mig och kommer troligtvis inte kunna komma på julafton heller. Hon får ta och krya på sej <3

På tal om vackra låtar. Den här är fantastisk när han gör den! <3



Jag fick låna en ängel


Vi hörs
Puss & kraaaam Eliza

Kommentarer
Postat av: Zusanna

Congrats.!!!



Åhh, vill me' ha en lapptopp. Fy va' kuul =)

2008-12-24 @ 23:08:16
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0