Nytt

Hej och välkmna till min nya blogg!
Brukar väl vara så man skriver i börjar. Aja=)
M och skrev till mig på msn imorse och ville att jag skulle göra kaffe och pannkakor. Snäll som jag är tänkte jag visst okej det gör väl inte så mkt. Sen ringde H och vi pratade i telefon ett bra tag, tills jag såg vad klockan var.
M fick sitt kaffe när han kom. J tittade på mina tröja och undrade vad det var för nån.
Efter att ha ätit stack de igen och skulle till stan. De sa att de kommer tillbaks hit sen, så de kanske dyker upp :) 



Imån drar skolan igång i igen. Det enda jag har fått höra är att vi börjar imån vid 8 tiden. Får väl hoppas det för jag vet inte så mkr mer.
Ska göra lite andra "viktigare" saker nu så

Puss & kram Eliza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0