Idag började det. Igen.

Hejsan på Er!

Skolan började idag och jag var i tid! (helt otroligt!)
Vanligtvis kanske man brukar säga/skriva det var super kul att få träffa alla i klassen igen, kul att få nya skåp, nytt schema, ny mentor(för vår del iaf) m.m. Det var helt okej iaf. Schemat gick väl an.
2 sovmorgonar i veckan som längst till halv 9. Kortaste dagen 13.40 och längsta 15.30!

Imorgonm blir det spel tipspromenad, ja.



De har dessutom infört ett nytt system för sena ankomster, skolk och glömda kläder till idrott. efter ett x-antal minuter ringer de målsman, vid ännu sämre fall kommer de att träffas i skolan och prata, i värsta fall kommer de koppla in socialtjänsten!
M
och J slog vad om att jag kommer komma upp i steg 1 (de Ringer hem till målsman) på bara en vecka. (alltså efter 3 veckor socialen) 
Snacka om att jag inte gillar detta nya systemet! Jag som jämt kommer försent varje morgon.
Vilket innbär att jag måste ställa om dygnet ordentligt detta året. Önska mig Lycka till!

sov dags för lilla mig om jag ska komma i tid imorgon!

Puss & kraam på Er

Eliza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0